Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2071 Издаване на удостоверение за декларирани данни

      Общината издава удостоверение за декларираните от заявителя данни за недвижими имоти и превозни средства.
      За новопостроените или придобитите по друг начин имоти се уведомява общината по местонахождението на имота, за облагане на собственика, съответно носителя на ограниченото вещно право, с годишен данък върху недвижимите имоти. Превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България, се регистрират в съответната община за определяне на дължимия от собственика данък.
  • На основание на:
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12, във връзка с; чл. 14; чл. 54
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • отдел "Местни данъци и такси"
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Към датата на издаване на документа.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
      - Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      - Електронно чрез Единен портал за електронни административни услуги на МЕУ - https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/home
      - Чрез лицензиран пощенски оператор.
      - На e-mail: gmalina@gornamalina.eu.
      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШИТЕЛНОТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
      - Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      - По електронен път на точно упомената електронна поща.
      - Електронно чрез Система за сигурно електронно връчване
      - Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
      - Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      - Като вътрешна куриерска пратка.
      - Като международна препоръчана пощенска пратка.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, кадастър и регулация, капиталово строителство и европрограми и проекти"
Адрес: обл. София, общ. Горна Малина, с. Горна Малина, ул.21-ва № 18, п.к. 2131
Код за междуселищно избиране: 07152
Телефон за връзка: 07152 2320
Адрес на електронна поща: gmalina@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Стандартно работно време
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане