Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2388 Отразяване на промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост

      Отразяване на промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост
  • На основание на:
    • Закон за държавната собственост - чл. 71, ал. 3; чл. 72, ал. 3; чл. 74, ал. 2
    • Правилник за прилагане на закона за държавната собственост - чл. 104, ал. 4; чл. 10, ал. 2, във връзка с; чл. 6, ал. 1; чл. 6, ал. 2; чл. 58, ал. 3, във връзка с; чл. 42, ал. 1; чл. 65, ал. 2, във връзка с; чл. 61, ал. 1; чл. 77, ал. 4, във връзка с; чл. 42, ал. 1; чл. 73, ал. 1; чл. 80, ал. 1; чл. 82, ал. 3, във връзка с; чл. 85, ал. 6, във връзка с; чл. 84, ал. 2
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 14 - дневен срок.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Защитата срещу отказа на областния управител заинтересованите лица могат да упражнят по общия исков ред (чл. 113 от  ППЗДС) – чрез предявяване на установителен иск по чл. 97 от ГПК, който може да бъде обективно съединен с ревандикационен иск по чл. 108 от Закона за собствеността.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане