Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Правно и финансово обслужване", отдел "Обществени поръчки"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618 128
Адрес на електронна поща: y.marinov@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Подаване на заявлениеЗа усвояване на средства от фондовете на Европейския съюз и/или от държавния или общинския бюджет, безвъзмездна помощ и субсидии и/или използване на собствени средства с цел основен ремонт и/или основно обновяване на сгради в режим на етажна собственост собствениците могат да учредят сдружение. Сдружението е юридическо лице, създадено по реда на ЗУЕС. То може да извършва и други дейности, свързани с управлението на общите части на етажната собственост, включително да усвоява средства от други източници на финансиране.
Председателят на управителния съвет (управителят) на сдружението на собствениците подава заявление за вписване във Фронт офис №1 на партерния етаж на Община Разград.
Необходими документиНеобходими документи:
1. Списък на собствениците, участващи в сдружението с трите имена и адреса в етажната собственост;
2. Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет /управителя/;
3. Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет /управителя/;
4. Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Изпълнение на услугата1. Вписване на сдружението
Преди вписване в регистъра, кметът на общината или оправомощено от него длъжностно лице проверява дали са спазени изискванията на ЗУЕС при учредяване на сдружението в 14-дневен срок от постъпване на заявлението.
След извършване на проверката кметът на общината или оправомощеното от него лице вписва/разпорежда вписване на сдружението в регистъра. За извършеното вписване общинската администрация издава УДОСТОВЕРЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ. След извършване на вписването в регистъра, кметът на общината или оправомощеното от него лице издава РЕГИСТРАЦИОННА КАРТА на сдружението, която се съхранява на хартиен и електронен носител към досието на сдружението в съответната община.
В регистъра се вписват наименованието на сдружението, неговият адрес, срокът, за който е учредено, предметът на дейност, представените идеални части в сдружението, имената и адресът на членовете на управителния съвет (управителя) и начинът на представителство.
2. Отстраняване на непълноти или неточности
Когато кметът на общината или оправомощеното от него лице установи, че предоставените данни за вписване не отговарят на изискванията на ЗУЕС, той дава предписания на управителния съвет (управителя) на сдружението на собствениците да отстрани в 14-дневен срок непълнотите или неточностите.
3. Отказ за регистрация
В случай че непълнотите или неточностите не бъдат отстранени в 14-дневния срок, кметът на общината постановява мотивиран отказ за вписване. Отказът се връчва на управителния съвет (управителя) на сдружението на собствениците.
Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост