Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618142, (084)618234
Адрес на електронна поща: ob_sobstvenost@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Необходими документиУдостоверение за промени на настоящ адрес - Фронт офис по гражданско състояние на партерен етаж на Община Разград;
Удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца- Фронт офис по гражданско състояние на партерен етаж на Община Разград;
Удостоверение по декларирани данни за двамата съпрузи и лицата, живеещи във фактическо съжителство – Фронт офис „Местни данъци и такси” на партерен етаж на Община Разград;
Удостоверение за застрахователната стойност на притежаваните моторни превозни средства /МПС/ - офис на застрахователно дружество;
Служебни бележки за брутен годишен доход за двамата съпрузи и лицата, живеещи във фактическо съжителство;
Копие от документ за самоличност;
Срок на изпълнение
документите за картотекиране се подават в срок до 31 декември на предходната година
Получаване на заявлениетоЗаявлението се входира от гражданина или законен негов представител, или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в деловодството на Община Разград
Изпълнение на услугатаКомисията по чл.3 от Наредба № 17 на Общински съвет Разград за условията и реда за установяване жилищните нужди на граждани, настаняване под наем и продажба на общински жилища разглежда подадените заявления и декларации и взема решение за включване или невключване на гражданите в картотеката като определя степента на жилищните нужди на отделните семейства по групи и подгрупи, съгласно чл.6 от наредбата;
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 2 лв.Лицата, които отговарят на условията за настаняване под наем в общински жилища следва да подадат Заявление и Декларации придружени с изискуемите документи. За обработката на документите се заплаща Цена - 2 лв. без ДДС
Услугата е облагаема доставка по ЗДДС и върху определената цена се начислява ДДС.
Можете да заплатите по следните начини:
1. в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Разград, ул. Бели Лом 37А, партер;
2. по банков път – по следната банкова сметка на Община Разград в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, клон Разград:
IBAN: BG62TEXI95458405971801,
BIC:TEXIBGSF
Код за вид плащане: 444000 – НЕТНИ ПРИХОДИ ОТ ПРОДАЖБИ НА УСЛУГИ, СТОКИ И ПРОДУКЦИЯ;
3. в брой срещу издаване на приходна квитанция – във всички кметствата на територията на общината;
4. с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
5. чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път