Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Подаване на заявлениеЗаявленията за достъп до обществена информация се подават:
- в деловодството на Община Разград в стая 06 – Фронт-офис №4, партер, на адрес: 7200, гр.Разград, бул. „Бели Лом” № 37а с работно време от 8:30 ч. до 12:00 ч. и 13:00 ч. до 17:30 ч.;
Когато вносителят е упълномощено от заявителя лице, към заявлението за достъп до обществена информация се прилага заверено от упълномощителя копие на пълномощното с дата, подпис и ако е приложимо и печат.
- чрез куриерска услуга (писмо) на адрес: 7200, гр.Разград, бул. „Бели Лом” № 37а;
- с писмо по електронна поща на адрес obshtina@razgrad.bg
Разглеждане на заявлениетоРазглеждане:
Кметът на Община Разград резолира постъпилото заявление за достъп до обществена информация до Секретаря на Община Разград, който осъществява цялостната организация по предоставяне на достъпа до информация.
Срок за разглеждане:
В срок до 14 дни след датата на регистриране на заявление за достъп до обществена информация, Кметът на Община Разград взема решение за предоставяне или за отказ от предоставяне на достъп до исканата обществена информация и уведомява заявителя за своето решение.
Удължаване на срока за разглеждане:
1. С не повече от 10 дни, когато поисканата в заявлението информация е в голямо количество и е необходимо допълнително време за нейната подготовка.
2. С не повече от 14 дни, когато исканата обществена информация се отнася до трето лице и е необходимо съгласието му за предоставянето й.
Издаване на решение, уведомяване на заявителя и заплащане на информацията.Уведомяване:
Всички уведомления, решения или друга кореспонденция по прилагане на ЗДОИ, изхождащи от Община Разград и адресирани до заявителя, са в писмена форма, като му се изпращат по пощата чрез лицензирана пощенска куриерска служба с обратна разписка или му се връчват лично срещу подпис.
Заплащане на информацията:
Разходите по предоставяне на обществена информация се заплащат:
• в брой – във Фронт-офис №1, намиращ се на партерния етаж, непосредствено до входа на административната сграда на Община Разград на адрес – гр.Разград, ул.„Бели Лом” №37а, непрекъснато от 8:15 ч. до 17:30 ч.
или
• по банков път - ОБЩИНСКА БАНКА АД ФИНАНСОВ ЦЕНТЪР РАЗГРАД, IBAN:BG52SOMB91308458628244, BIC:SOMBBGSF код за плащане за административни услуги – 448007;
Закон за достъп до обществена информация
Не се заплаща за услугатаРазходите по предоставяне на обществена информация включват само материалните разходи по предоставяне на обществената информация, като се изчисляват с включен ДДС въз основа на:
1. Реалният обем на предоставената обществена информация и съответните цени.
2. Видовете дейностите, които са извършени в хода на подготовката на исканата обществена информация и съответните им цени.
3. Нормативно определените цени са в съответствие със Заповед № ЗМФ-1472, издадена на 29.11.2011 г. от Министъра на финансите.