Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, гр. Хасково, пл. "Свобода" № 5, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)038608011
Факс: 038608050
Адрес на електронна поща: oblast@hs.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, Работно време на Центъра за административно обслужване в Областна администрация на област Хасково е 8 часа дневно от 9,00 до 17,30 часа, с непрекъсваем режим на работа, с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 часа.
В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Съгласуване на идейни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват и значение за повече от една община Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
1. Лично в Център за административно обслужване на гражданите /ЦАО/ - Областна администрация Хасково, пл. "Свобода" 5, партер;
2. Чрез упълномощен представител в ЦАО - Областна администрация Хасково, пл. "Свобода" 5, партер;
3. Чрез пощенски оператор;
4. Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Необходими документи:
1. Заявление от възложителя /образец/;
2. Документи за: (приложимото)
- Собственост (отстъпено право на строеж) №……………../…………….;
- Учредени вещни права;
- Учредени сервитути по реда на специални закони;
- Право на преминаване по чл. 192 от ЗУТ;
- Право на прокарване по чл. 193 от ЗУТ.
3. Идеен инвестиционен проект – 2 екземпляра;
4. Предварителна оценка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план чл. 142, ал. 2 от ЗУТ;
5. Действащ подробен устройствен план, със заверка от органа, който го е одобрил, ако не е процедиран пред Областния управител;
6. Документ удостоверяващ строителната стойност на обекта;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Други специфични документи:
1. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 6;
2. Становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението;
3. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
4. Съгласуване с Министерството на културата при условията на Закона за културното наследство (за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони);
5. Оценка за съответствие по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ.
Начин на получаване на резултата от услугата:
1. Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му;
2. Лично от Цетър за административно обслужване;
3. По електронен път на електронна поща.
За услугата се заплаща таксаЧл. 29, ал. 1 от Тарифа № 14 на МРРБ - 0.05% от стойността на обекта, но не по-малко от 250 лв. и не повече от 1500 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път