Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, гр. Хасково, пл. "Свобода" № 5, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)038608011
Факс: 038608050
Адрес на електронна поща: oblast@hs.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, Работно време на Центъра за административно обслужване в Областна администрация на област Хасково е 8 часа дневно от 9,00 до 17,30 часа, с непрекъсваем режим на работа, с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 часа.
В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
1. Лично в Център за административно обслужване на гражданите /ЦАО/ - Областна администрация Хасково, пл. "Свобода" 5, партер;
2. Чрез упълномощен представител в ЦАО - Областна администрация Хасково, пл. "Свобода" 5, партер;
3. Чрез пощенски оператор;
4. Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена админстративна услуга.
Необходими документи :
1.Заявление /образец/;
2. Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
3. Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър – за държавните предприятия ;
4. Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.
Начин на получаване на резултата от услугата:
1. Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му;
2. Лично от Център за административно обслужване;
3. По електронен път на електронна поща.