Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1976 Презаверяване на разрешение за строеж

      Строежите, за които разрешението за строеж е загубило действието си могат да бъдат осъществени след презаверяване на разрешението за строеж, което се извършва от органа, който го е издал, в 14-дневен срок от подаване на заявлението. Презаверяване на разрешението за строеж може да бъде поискано от възложителя на строежа в тримесечен срок от изтичането на съответния срок. Разрешението за строеж може да се презаверява само веднъж – за подновяване на срока за започване на строежа или за подновяване на срока за завършване на строежа, чрез вписване върху всички екземпляри на издаденото разрешение за строеж.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Строителство
    • На основание на:
      • Закон за устройство на територията - чл. 153, ал. 3; чл. 153, ал. 4
      • Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители - чл. 29, ал. 4
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Областен управител
    • Срок за предоставяне:
      • 7-14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Заповедта на областния управител за презаверяване на разрешение за строеж или отказът за презаверяване, могат да се обжалват пред Върховния административен съд в 14 дневен срок от обнародването в "Държавен вестник".

    • Ограничения и условности:
      • Услугата може да бъде заявена по електронен път чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на Държавна агенция “Електронно управление”, на адрес: http://www.egov.bg/

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
    Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
    Код за междуселищно избиране: +359 078
    Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
    Факс: (+359 078)55 06 90
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ: адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер; работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване; e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg; телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане