Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 905 Издаване на разрешение за бракуване на трайни насаждения с неизтекъл/ изтекъл срок на амортизация

      Бракуването на трайни насаждения (без винените лозя), оризови полета и хидромелиоративни съоръжения преди изтичане на амортизационния им срок се извършва със заповед на Министъра на земеделието, храните и горите или упълномощено от него лице, а в случай на изтекъл амортизационен срок - с протоколно решение на междуведомствена комисия, утвърдено от Директора на Областната дирекция "Земеделие".
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Селско стопанство
    • На основание на:
      • Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.) - чл. 18, ал. 2
      • Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 26б, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Министър на земеделието и храните
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочен
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на земеделието и храните
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Административният акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Ограничения и условности:
      • Услугата е първична и се получава на място в Областната дирекция "Земеделие" или на посочен точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор пратката се заплаща от заявителя при нейното доставяне.

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Главна дирекция "Аграрно развитие"
    Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, ет. 9, п.к. 2500
    Код за междуселищно избиране: 078
    Телефон за връзка: (078)550272, 0879069125, 0879069132, 0879069129, 0879069124, 0879069126, Телефони за контакт са мобилни и стационарни и цената на разговор е според избрания тарифен план.
    Адрес на електронна поща: odzgknl@abv.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване работи от 9.00 до 17.30ч., без прекъсване от понеделник до петък. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЗАО продължава до приключване на тяхното обслужване но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане