Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Ловеч, гр. Ловеч, ул. Търговска № 43, п.к. 5500
Код за междуселищно избиране: 068
Телефон за връзка: 068 600 180, 068 600 003
Факс: 068 600 174
Адрес на електронна поща: governor@lovech.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на работещите в Областна администрация Ловеч е 8 часа дневно от 09,00 ч. до 17,30 ч. с обедна почивка 30 минути от 12,00ч. до 12,30 ч. Центъра за административно обслужване на Областна админстрация Ловеч е с работно време от 09,00 ч. до 17,30 ч., без прекъсване.
Собственик на процеса и участници• служител от звено „Административно обслужване“;
• експерт от Областна администрация;
• Директор на дирекция АКРРДС;
• Областен управител.
Условия за стартиране на процеса
- Подадено на гише заявление за регистриране на технически паспорт на строеж;
- Подадено чрез лицензиран пощенски оператор заявление за регистриране на технически паспорт на строеж;
- Подадено по електронен път заявление за регистриране на технически паспорт на строеж.
Стъпки в процеса
- Приемане на документите, преглед и идентифициране на заявителя;
- Регистриране на заявлението в деловодната система;
- Въвеждане на данните от заявлението, сканиране и прикачване на приложени документи;
- Резолиране на заявлението и насочване към изпълнител;
- Проверка за редовност и пълнота на заявлението за предоставяне на административната услуга;
- Изготвяне и изпращане на съобщение за нередовност и непълнота на заявлението за предоставяне на административна услуга (ако такива са установени) до заявителя;
- Извличане на информация и генериране на документ;
- Разпечатване на електронната форма на документа;
- Преглед, подписване и подпечатване на изготвения документ;
- Класиране на подписания документ в преписката;
- Уведомяване на заявителя за издадения документ;
- Предаване на документа на заявителя;
- Приключване на преписката в деловодната система;
- Актуализиране на преписката с информация от обратната разписка.
Резултати от изпълнението на процеса
- Въведена информация за получени от заявителя документи;
- Изпратено съобщение за нередовност до заявителя (при установена такава);
- Предаден документ.
Необходими документи
- Заявление;
- Необходимите документи за регистриране на строежа.
Закон за устройството на територията