Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2054 Съгласуване и одобрявяне на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж

      Инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж, ако е извършена предварителна оценка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита, както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта. Върху всяка част от инвестиционните проекти се вписва номерът на разрешението за строеж, към което се одобряват.
      Процесът на одобряването може да завърши с или без издаване на разрешение за строеж. Инвеститорът посочва в заявлението кой от двата варианта да се изпълни.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 142; чл. 144; чл. 145, ал. 1; чл. 145, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Общински експертен съвет по устройство на територията или Главен архитект
  • Срок за предоставяне:
    • Без Експертен съвет по устройство на територията: Обикновена - 14 дни; С Експертен съвет по устройство на територията: Обикновена - 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок пред Административен съд - Монтана по реда, посочен в Административнопроцесуалния кодекс

  • Ограничения и условности:
    • Срок за предоставяне на услугата:

      С комплексен доклад -14 дни

      При ОЕСУТ-30 дни

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално развитие и устройство,програми,проекти и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: (09744)09744/2290
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч. Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане