Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Ловеч, гр. Ловеч, ул. Търговска № 43, п.к. 5500
Код за междуселищно избиране: 068
Телефон за връзка: 068 600 180, 068 600 003
Факс: 068 600 174
Адрес на електронна поща: governor@lovech.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на работещите в Областна администрация Ловеч е 8 часа дневно от 09,00 ч. до 17,30 ч. с обедна почивка 30 минути от 12,00ч. до 12,30 ч. Центъра за административно обслужване на Областна админстрация Ловеч е с работно време от 09,00 ч. до 17,30 ч., без прекъсване.
Собственик на процеса и участници
- Отговорен служител по чл. 7 от Вътрешните правила ( собственик на процеса )
- Служител в звено за административно обслужване ( участник )
- Главен специалист ( участник )
- Директор на дирекция АПОФУС
- Областен управител
Условия за стартиране на процесаПисмено заявление ( вкл. по електронен път ), заявление подадено на гише от упълномощено лице или устно запитване
Стъпки в процеса1. Преглед на документите и идентифициране на заявителя
2. Регистриране на заявлението в деловодната система
3. Насочване към директора, в чийто ресор е отговорният служител по чл. 7 ВП
4. Насочване от директора към отговорния служител по чл. 7 от Вътрешните правила
5. Завеждане в Регистър на подадените заявления за достъп до обществена информация и получаване на пореден номер в регистъра
6. Разглеждане на заявлението от отговорния служител
7. Уведомление до заявителя за отстраняване на недостатъци в заявлението ( само в случай на нередовност )
8. Изготвяне на решение за предоставяне/ отказ за предоставяне на достъп до обществена информация
9. Съгласуване от директора на дирекция
10. Подписване от Областен управител
11. Представяне на документ от заявителя за внесени разходи по услугата
12. Връчване на решението на заявителя срещу подпис или по пощата с обратна разписка
13. Приключване на преписката в деловодната система и нанасяне на информация за приключване на производството в съответния входящ регистър
Резултати от изпълнението на процесаПредоставяне/ непредоставяне на достъп до съответната обществена информация
Образци, документи и формуляри, които се използват в хода на административната процедура
- Заявление за достъп до обществена информация ( по образец )
- Документ за самоличност
Закон за достъп до обществена информация
Наредба № Н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация
За услугата се заплаща ценаДължимите разходи се определят според вида на носителя и съгласно Наредба № Н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път