Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 466 Издаване на удостоверение за регистрация на обект за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води

      Вписване в регистъра и издаване на удостоверение за регистрация на обекти за производство на бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води на територията на областта, като задължително условие за осъществяване на тези дейности.
  • Удостоверение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за храните - чл. 26-28, Регламент (ЕО)№852/2004г. на Европейския парламент и Съвета от 29 април 2004 година относно хигиената на храните
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • Вписване в регистъра - до 5 работни дни от подаване на заявлението или от отстраняване на нередовностите по документите.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Регистрацията се извършва за неопределен срок. Действието на регистрацията се прекратява при настъпване на промяна в обстоятелствата вписани в регистъра. Регистрацията се заличава при обстоятелствата, посочени в чл. 27, ал. 1 от Закона за храните, с последващо издаване на Заповед на Директора на РЗИ за заличаване на обекта от регистъра.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Директор
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Чрез подаване на заявление, свободен текст до директора на РЗИ – Враца, на хартиен носител или по електронен път в седемдневен срок.

        Индивидуалните административни актове, издадени от директора на РЗИ-Враца, във връзка с регистрацията или отказа за регистрация, подлежат на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс, като обжалването не спира тяхното изпълнение.

         

    • Ограничения и условности:
      • 7. При констатиране на несъответствие с нормативните изисквания при проверката на място, в зависимост от тежестта на нарушенията, компетентният орган издава:

        - предписание и определя срок за привеждане в съответствие, който не може да бъде по-кратък от 10 работни дни и по-дълъг от три месеца от датата на връчване на предписанието;

        - заповед за спиране дейността на обекта при възникнала непосредствена и голяма опасност за здравето на хората, въз основа на становище на комисията, извършила проверка.

        8. След постъпване писмено на информация от бизнес оператора за отстраняване на несъответствието се извършва проверка, като в срок до три работни дни от извършването на проверката за изпълнение на предписанието или при установяване на съответствие по време на извършената проверка, комисията представя на компетентния орган констативен протокол  за степента на съответствие на обекта с нормативните изисквания, съдържащ становище за:

        ·  Продължаване на дейността на обекта;

        ·   Спиране на дейността на обекта;

        ·  Възобновяване на дейността на обекта;

        ·  Заличаване на регистрацията на обекта.

        9. В 5 дневен срок от получаване на констативния протокол от извършената проверка директорът на РЗИ-Враца издава заповед за спиране на дейността, за възобновяване на дейността или за заличаване на регистрацията на обекта. Заповедта се издава в 3 (три) екземпляра и се съобщава на отговорното лице. Заповедта може да се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на заповедта не спира изпълнението й.

                10. При становище на комисията за „Продължаване на дейността на обекта“ подаденото заявление с приложените документи, „Чек лист за извършване на официален контрол на обект за производство на бутилирана минерална, изворна или трапезна вода“, констативния протокол от проверката за степента на съответствие на обекта с нормативните изисквания и изготвения протокол за вписване на обекта в регистъра, се окомплектоват в досие и предават на определено длъжностно лице от отдел ДЗК за осигуряване на текущ здравен контрол.

        При неотстраняване на непълнотата/нередовността на представените документи и/или при неизпълнение на предписаните мероприятия, съответния служител изготвя заповед за пълен или частичен отказ за регистрация в 3 (три) екземпляра – за заявителя, за звеното за административно обслужване и за прилагане към подадените документи за регистрация (досието/преписката).

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, гр.Враца, ул."Черни Дрин" №2, п.к. 3000
    Код за междуселищно избиране: 092
    Телефон за връзка: (092)62-63-77, на цената на един градски разговор
    Факс: (092)66-50-61
    Адрес на електронна поща: rzi@rzi-vratsa.com
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка от 12.30 до 13.00 В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на гишето за административно обслужване на граждани продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане