Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 881 Изготвяне на протокол за извършена проверка във връзка с издаване на лицензия за търговия на едро или дребно и съхраняване на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества

      Изготвяне на протокол за извършена проверка във връзка с издаване на лицензия за търговия на едро или дребно и съхраняване на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества
  • На основание на:
    • Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите - чл. 32а, ал. 4; чл. 33а, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Директор
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Чрез подаване на заявление, свободен текст до директора на РЗИ – Враца, на хартиен носител или по електронен път в седемдневен срок.

      По реда на АПК в 14-дневен срок По реда на АПК в 14-дневен срок 

       

  • Ограничения и условности:
    • Когато при проверката е констатирано несъответствие с фактическите условия, Дирекция ЛПМИНВ, отдел "Наркотични вещества" в МЗ дава писмени указания за отстраняване на непълнотите или несъответствията в срок 2 месеца. В тези случаи срокът за издаване на лицензията или промяна в обстоятелствата по издадената лицензия спира да тече от деня на уведомяването до отстраняването на несъответствията или непълнотите.

      След отстраняване на несъответствията заявителят следва да подаде ново заявление в МЗ  за издаване на  протокол за извършена проверка във връзка с издаване на лицензия за търговия на едро или дребно и съхраняване на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества.

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, гр.Враца, ул."Черни Дрин" №2, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)62-63-77, на цената на един градски разговор
Факс: (092)66-50-61
Адрес на електронна поща: rzi@rzi-vratsa.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка от 12.30 до 13.00 В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на гишето за административно обслужване на граждани продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане